Organisation Of The Future is een initiatief van een aantal geëngageerde Vlaamse ondernemers. Samen willen we een beweging op gang brengen van mensen die veranderkracht hebben in hun organisatie, om op zoek te gaan naar een manier van werken en leven die winst oplevert voor iedereen.
RECLAME ● BRANDING ● MERKCULTUUR
Communicatie die vertrekt vanuit het hart, gaat ook naar het hart. Daarom start choco steeds vanuit de merkidentiteit die we vertalen in passende branding of pakkende campagnes. Zo bouwen we een hechte relatie op. Met klanten én medewerkers. Zodat zij op hun beurt ambassadeurs van je merk worden. Daar wint iedereen bij, nu en op lange termijn. Want een echt en eerlijk verhaal blijft plakken. Altijd en overal.
Het is onze missie om mensen, groepen en organisaties naar een dieper niveau van vrijheid, verbinding en zingeving te brengen. Samen leren duurzaam transformeren. Wij willen mens en organisatie zo begeleiden, dat ze succesvol functioneren, zonder hierbij hun hart en ziel te verliezen. Ons werk brengt meestal een zekere magie tussen mensen teweeg. Onze klanten refereren vaak naar dat ‘Quinxy-gevoel ‘: authentiek, verbonden en sprankelend.
Onder leiding van Wouter groeide Schoenen Torfs niet alleen uit tot een succesverhaal: het werd ook 10 keer verkozen tot ‘Best Workplace’, een award die de onderneming zelfs op Europees niveau binnenhaalde. Of hoe zijn unieke mensenvisie resulteerde in een al even unieke bedrijfscultuur …
Frans combineert een scherpe blik op economie en ondernemerschap met een uitgesproken zorg voor mensen. Vanuit zijn jarenlange ervaring in de Food Retail leerde hij dat verbinding, openhartigheid en begrip cruciaal zijn om succesvol te groeien als individu en als organisatie.
Joost is CEO van Durabrik Group, de bouwonderneming waar ‘bouwen begint bij mensen’. Zijn overtuiging dat persoonlijke ontwikkeling leidt tot groei van mensen en cijfers, en tot maatschappelijk verantwoord ondernemen, maakte van Joost ‘CSR Professional of the Year’.
Dankzij zijn eigenzinnige aanpak als CEO, slaagt Toon erin om BOSS paints ijzersterk op de markt te zetten. In zijn eigen woorden: “uiteindelijk ondernemen we niet om een dividend op te strijken, maar om eerlijke producten te maken. Rendement is het gevolg, niet het primaire doel.”
Mathi Gijbels is CEO van de Gijbels Group, een holding die bouw-, productie- en projectontwikkelingsbedrijven bundelt. In 1998 volgde hij zijn vader op en bracht de verschillende ondernemingen samen. Daarbij voerde hij de omzet op tot boven de 80 miljoen euro en het personeelsbestand naar meer dan 300.
Bart Claes bouwde als CEO van JBC de kledingwinkels van zijn vader uit tot een heus modebedrijf: de CRG groep. Al meer dan 30 jaar vormt hij een uniek duo met zus Ann. De motor achter dit nieuwe leiderschap is openheid, dialoog en vertrouwen. “Als je ver wil geraken, ga dan samen.”